Het opleiden van de verkopers van de toekomst

24 jun

Het McArthur Glen Designer Outlet Center, een shop experience in Roermond waar bezoekers uit binnen- en buitenland winkelplezier ervaren. Een winkelcentrum dat blijft groeien. Met inmiddels meer dan 200 bedrijven met merken als Prada, Tommy Hilfiger, Versace, Michael Kors en 3600 medewerkers mag het centrum zich een van de grootste werkgevers van onze regio noemen. Maar hoe zorg je ervoor dat die 3600 medewerkers in ontwikkeling blijven en hun kennis en ervaring blijft aansluiten op de verwachtingen van de consument? 

In samenwerking met Gilde Retail & Business Academy kunnen we al deze medewerkers 25 verschillende trainingen en cursussen aanbieden om kennis te verbreden, nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en door te groeien, zodat ze blijven aansluiten op de arbeidsmarkt. 

De cursussen die gevolgd worden variëren van Franse taal tot aan nieuwe verkooptechnieken. Maar ook bijvoorbeeld een training hoe je het best kunt omgaan met agressie op de winkelvloer. Consumentengedrag verandert en daar moet je op in kunnen spelen als verkoper. “We zijn trots om als preferred supplier onderwijs en scholing voor zo’n grote organisatie als het Outlet Center te mogen aanbieden”, aldus Robert Wolters, teammanager van Gilde Retail & Business Academy.  

Door nauw samen te werken met het Outlet Center, is het opleidingsaanbod uitgegroeid tot een succesvol programma waarin cursussen en opleidingen op maat worden aangeboden. “We bekijken samen met het Outlet waar de vraag ligt en waar behoefte aan is op de winkelvloer. Zo kunnen we maatwerk blijven leveren dat aansluit op de markt.”  

Wil je weten wat Gilde Bedrijfsopleidingen voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.