Gastvrijheid is jouw handelsmerk

Hostmanship

Hostmanship draagt bij aan het realiseren van een optimaal klanttevredenheidsgevoel. Het gaat over de kunst mensen het gevoel te geven dat zij welkom zijn. Hostmanship is een hulpmiddel dat medewerkers op een unieke wijze bewust maakt van het effect van: - zichzelf verwelkomen - elkaar te verwelkomen - gasten of klanten te verwelkomen - ander te behandelen zoals die ander behandeld wil worden - toepassen van de zes keuzes

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Hostmanship
  • De betekenis van jou voor jouw klant en waar ben jij trots op?
  • De vertaling naar de praktijk en kijken wat jij nodig hebt.
  • Wat ga jij morgen anders doen?

 

Je leert:

  •  Mensen bewust maken van het effect van hostmanship voor gasten en henzelf.
  •  Inhoudelijk bijbrengen van de stappen van hostmanship.
  •  Motiveren tot hostmanship gedrag.
  •  Vertalen van theorie naar concreet gedrag en handelen.
  •  Benoemen van de voorwaarden voor dit gedrag.
ik ben geïnteresseerd

Voor wie

Deze cursus is geschikt voor werkzoekenden richting retail/verkoop en zittende werknemers zonder kennis van hostmanship.

Over de cursus

location_on

Retail & Business Academy, Schipperswal 36 in Roermond

of incompany (op verzoek)

insert_invitation
Duur: 0-1 maand

1 dagdeel

Kosten

Op aanvraag

Te behalen

Bewijs van deelname.

Over jou

Communicatief sterk
Communicatief sterk
Inlevingsvermogen
Inlevingsvermogen
Klantvriendelijk
Klantvriendelijk
Luistervaardig
Luistervaardig
Teamspeler
Teamspeler