Jij schrijft service met een grote S

Service is een Keuze

Beter in je vak worden, dat is wat jij wilt, toch? Dat kun je door jezelf beter te leren kennen, te kijken waar je belemmerende factoren zitten en te ontdekken waar je goed in bent en dat verder te ontwikkelen. Je wordt zo een betere, klantgerichtere verkoper. Vind jij je werk leuk en uitdagend, dan komt dat succes vanzelf. De belangrijke persoonlijke vraag die centraal staat in deze training: wil ik dienstbaar zijn of wil ik dit niet?

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Willen of moeten?
  • Wat is jouw missie?
  • Logische niveaus Gregory Bateson en Robert Dilts
  • Omgeving
  • Gedrag
  • Vaardigheden
  • Overtuiging
  • Identiteit
  • Zingeving of missie
  • Belemmerende overtuigingen
  • Vertaling naar gedragingen

 

Jij:

  •  leert waar de eigen belemmerende overtuigingen zitten en die om te zetten in bekrachtigende overtuigingen;
  •  leert je eigen kwaliteiten en krachten te herkennen en in te zetten;
  •  begrijpt hoe andere mensen andere inzichten en verwachtingen hebben;
  •  kan beter met anderen samenwerken.

Je kan:

  •  communicatiestijlen toepassen die beter aansluiten bij de klant;
  •  vrijer communiceren met de klant;
  •  gemakkelijker voorstellen doen, ook als die afwijken van de persoonlijke voorkeuren;
  •  jezelf wegcijferen om zo zakelijke transacties te realiseren;
  •  gedrag van klanten beter begrijpen.
ik ben geïnteresseerd

Over de cursus

location_on

Gilde Retail & Business Academy, Schipperswal 36 in Roermond

of incompany (op verzoek)

insert_invitation
Duur: 0-1 maand

1 dagdeel

Kosten

Op aanvraag

Te behalen

Bewijs van deelname.